Oh, it comforts me.





Ikväll blev det "lill-lördag", som onsdag är, då vi åt risotto och lax med fin porslinet, mumma, men mycket mätt. Bra, I guess! Har pluggat en del till provet som är imorgon. Men det behövs någon timme till. Blev bara så trött i huvudet! Skulle så mycket hellre vilja koppla av och kolla Desperate Housewives då jag har ett nytt avsnitt liggandes! Men då har jag kvar det till ett annant tillfälle, bra det!

Allt känns lite meningslöst nu i mörkret. Det enda jag ser framför mig är prov efter prov. Inget att längta till. Jag hoppas då att det ska ändras snart. Ska på Kent konserten snart ju! Det blir nog mycket trevligt. Nu när jag hittat något att längta till kan jag nog säga adjö. Så... Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0