blommiga dagar



Bilder från min och maris lilla fotoshoot förra sommaren men ny redigerat.

Jaha ni.. sommarlovet kom med storm och jag känner mig hjärndöd. Hur ska man kunna lämna sina underbara tjejer nu efter så många år? Fast vi får njuta av sommarlovet innan vi dyker in i några deprissioner. Imorgon blir det bal och avslutning! Ska spela med bandet och då åker man tydligen på att vara där två timmar tidigare (!?) Fyfy. Men det får man ta som en kvinna, starka och positiva!
Längtar tills balen då vi ska dansa som aldrig förr in på nattens ljuva timmar. Tagga dansgolvet med Annas vackra turkdanser! Nu ska jag vila järnet! Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

Ellen Kristina Thorshag vi är bäst! Haha åh

kommer sakna alla. Men tänk vad fint det bör när vi ses :D



Vi kommer riva dans golvet med riverside mother fucker!!!<3 :D

2010-06-14 @ 20:59:12
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu är det sommar, POSITIVA TANKAR kvinna! Sen blir det säkert cut cut, men det får man ta! Puss på dig<3

2010-06-16 @ 10:18:08
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0