söndag, dimanche, sunday, sunny day? no, cloudy day. Yes.




fffound

Hej alla normala&onormala människor! Idag har jag funnit mig själv lite sjuk. Kanske. Halsen säger mig detta i alla fall. Men jag ska bli frisk efter några dunderkurer som innebär te i massor, honung, c-vitamin kanark och chinafors. Yeah bby.
Igår träffade jag någon fransk snubbe. Det var intressant kan man väl säga. Haha. Jo men trevligt. Har aldrig tagit en promenad under eriksberg skylten, så det var ju något nytt! Sen blev det melodifetivalen och toast med mamma. Vilket som var väldigt uppskattat efter kvällens äventyr i minus grader.
Idag ska jag nog rulla mig till första bas lektionen. Yiha. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Iiie fransk gubbe! Mihihih blink blink. Tur att man kan skaffa andra planer om man känner för det :) hahah. Jag är sugen på popcorn nu... POPCORN-KVINNAN!! Jag av någon måste ju ha popcorn hemma. Attack!!11

Puss<3

2010-02-07 @ 19:30:36
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0