kinda alone.




Jag kunde simma nu efter ett mer en ett halvårsuppehåll från hav&sjöar (som inkluderar simmning för min del). En trevlig överraskning. Livrädadde Anna och någon orange snubbe som jag hittade på botten (nej, inte anna men den oranga saken). Dagens hjälte -en påse med ellen (käk).
Imorgon är det andra nationella provet på G! JAAAAAAAAA. Nej. Wow, jag är trött i huvudet. Har införhandlat skidbyxor och någon mössa med en sådan bulle på huvudet, alltid velat ha.. hmm.. nej. men den var fräsig!

LE ALPES på Lördag! Härligt hörredu! Då blir det sol, skidåkning i pudersnö (förhoppningsvis till de båda förstnämnda sakerna), god mat och lite franska i liften kanske? Höhö. Får säga -Je suis suédoise. Gjorde det för två år sedan till någon snäll dam när vi var där. Good to know! Nu har jag inget mer att skriva. Bajs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du var allt duktig på att livrädda mig och den oranga gubben :) Nu överlever vi båda två, thank you darling. Dom orden är nog dom finaste på engelska tycker jag :) Vad mysigt med mössan :) Måste si thih. Avsluatar allt med bajs som du gör. Bajs.

2010-02-10 @ 22:03:04
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

Jg HITTADE MITT FAVORIT ENGELSKA ORD. aNVÄNDE DET IGÅR ÄVEN OM DET INTE FUNKA I SAMMANHANGET MEN NU HAR JAG GLÖMT DET :( Det var fint och var gued med i. Kan det blir bättre? Det lät konstigt när man sa det så man blev glad.

ÅÅÅH vi var duktiga är duktigare på livrädd. FRamtida jobb? ;) höhöhöh no way.

Du får vissa din fräsiga mössa, låter som något man inte kan gå vilse om. När du kommer hem från france och de vita snötopparna får du säga hej och komma till mig, knarka kaffe. Saknar nästan våra små onsdagar nu när jag skriver om kaffe. AHHAAHAHAHA PÖÖSSSS gonna miss you pongooo! hello blöding. hejhej



Bajs

2010-02-11 @ 18:38:28
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0