Home.





Igår kom jag hem från alperna! Det har varit mycket trevligt där uppe i molnen. Jaa, åkte faktiskt igenom ett par moln. Pretty nice. Hade för det mesta bra väder, förutom sista dagen då vi ändå inte kunde åka så länge. Det var mulet, så man såg verkligen ingenting! Allt var vitt, haha. Men vi klarade oss! Våran lägenhet var liten och blå men om vi gick två trappor upp så kunde man krasha våra kusiners lägenhet som var mycket tjusig! Tur det. Sista dagen åkte vi vidare till Schewiz där vi bodde på ett glamour hotell! Ojojoj, det var fint. Ville ta med mig sängen hem, men lite jobbigt. Drack cola i "Marco Polo" baren och dampade med carlen i vårt egna rum. Sen vaknade vi av ett wake up call och åt croissanter vid klockan fem på morgonen! Sen blev det flyg till Sthlm och bil till hemmet i göteborg. Wow, vilket snöoväder vi välkomnades av! För många minus och högar av snö!
När jag vilat lite mötte jag upp Philip boy och vi virrade runt i snön tills vi nådde min dörr. Haha, fan va kul vi hade. No comments. Han drog sig runt 3 tiden och gick hem i ovädret, stackarn. jaja, och nu är jag nog sjuk igen. Fuck.. Tjock i halsen, huvudvärk och kallsvettig. Bajs på det. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

ÄNTLIGEN HEMMA DIN SÖTA FILUR! Har saknat dig som tusan! Gud vad kul du måste ha haft :)

Mys hotell med ju tihih. Som man säger om man är normal-Fint ska det va! :)

Bli inte sjuk nu va fan! Puss söta Ellen-bus :)<3

2010-02-21 @ 21:14:18
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0