VATTENNVATTENVATTENVATTENVATTEN




h3h3 med treor. För att jag är cool. Min mamma säger inte det till mig. Men jag vet. Jag känner det inom mig. Coolness in my spirit (sprit)

Hej alla glada barnafötter! Igår var det helt amaaazing på spelningen! Var sjätte bandet och det var runt 120 pers i publiken. Ganska fränt faktiskt. Spelade sju låtar (en låt tvågånger, hamstern) och innan moshade vi som idioter så min arm är helt sne.
Idag har jag jobbat och kom hem till en vaken (!?) Mattis. Vi har jaft den segaste kolan dagen, ganska så mycket lovely faktiskt. Ehm. Hade planerat en galen pulka åkning i kväll med Linnea & Mari, men orkar inte trotsa vädret denna dag. Tycker inte om vädret just nu. Bara ibland. Typ. När det är ljust. Typ. Och sol. Typ.

Pusses (vi har nu aldrig uppskattat vatten så mkt som min familj gjorde imorse, halleluja)

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag tror jag precis sätt min framtida man.

Du är den coolaste björnen jag vet. Cooling.

Snart hoppar jag på dig med mitt lasersvärd och rockar loss i svartvitthår!

Vatten! Vatten är bra. Fint att ni uppskattar det. Vi var ganska så väldigt mycket gryyyymma igår!<3

2010-12-05 @ 00:07:00
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: ellen

jaaaa men serriberri det är ju fan din man, tanken slog mig när jag sparade bilden vafaaaaaaaaan!!!!! lovely manfriend! pussi (thihi) <3

2010-12-05 @ 01:51:24
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0