inte jag i alla fall.


On our way till Anna busen för lite bus och mys med flicks.

mys i hys.

Nöjd chey!




the kids are alright.

Happy couple.

Jag och Annas rumpa posar glatt och positivt.

Jag och katten posar glatt och positivt.

Lycka <3

Det snöade som tusan och vi blev alla snögubbar där ute.


hej maribusilus!

Hade en mysig kväll hos Anna igår. Vägen hem var mycket spännande då vi mötte både dombledore och gandalf påvägen. Sen var det några som tog kort på mig och Elin från någon fest och när jag var utanför mitt hus kom det en bil fylld med bus pojkar som undrade om jag var en person som jag inte var så vi ropade lite till varann och sen åkte dem och jag gick in. Där hade mamma & pappa folk över på glögg, så det var vamt och mysigt. Satt där och sen rullade dem hem och jag gick och la mig i Carls säng och somnade till en film.


Idag fick jag Rabarber och Grädde te, gott!

Pusspiss.

Kommentarer
Postat av: Mari

Du får alltid mina finaste vinklar på bild.

<3

2010-12-05 @ 20:08:40
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Älskar första bilden på dig, så galet snygg är du. Det var trevligt kväll i min säng med sju tjejer i. Inget konstigt alls, liksom. Gott te. Mys. Bus. Puss

2010-12-06 @ 20:04:49
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0