Jul af Ton.



God jul. Jag är lite kär i min nya videokamera. Den är fin. Måste bara figure it out lite närmre innan jag blir mäster filmare. Kan inte bestämma mig om jag gillar eller inte gillar bilden över, livet är svårt.


Julaftonens morgon började med en mysig frukost, julstrumpor och julkalendern.


tog på mig flugan och skjortan jag fick av my beloved Mattis i förrgår, åh så fin.

Sen drog vi oss till Borås för god mat, god släkt och sådant trevligt.

Carl, stackarn, var febrig som en.. en... en... människa med feber.

Ja, årets julafton var kall men trevlig. Spelade julklapsleken, rimmade och bara myste. Heh.


RAAH RAAAAAAH.

Puss.




Kommentarer
Postat av: Anna

Fasen vad snygg skjorta plus fluga! Härligt med en filmkamera, precis vad du önskat dig ju. iiie. Puss<3

2010-12-25 @ 12:17:16
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nämen å, fröken Thorshag! Enchantée!

2010-12-25 @ 17:48:02
URL: http://krigochspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0