L'hiver de duex mille duex.

Igår var jag på en liten promenad som varade länge. Gick till utkiksberget och njöt lite. Tänk att det kan vara så fint detta vita vinterland.











På kvällen tog jag fram en massa pysselsaker och satt på mitt golv med musik strömmande ur högtalarna. Mycket trevligt och lugnanade.


Ganska fin dag, fast fortfarande sjuk så det drar ner det lite. Men idag mår jag bättre, men inte helt fullbordad, så satsar på att bli helt frisk innan jag drar mig ut på äventyr.

Puss.

Kommentarer
Postat av: tove

satans snygga bilder tjejen! du, jag saknar dig kantarellen. kom tillbaka då.. puss och kram

2010-12-15 @ 17:45:49
Postat av: Anna

Verkligen fina bilder. Du kan allt det dära. Sånt som inte alla människor kan. Hoppas du kryar på dig, ditt basbarn. Puss<3

2010-12-15 @ 19:12:45
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

JAG BLEV JÄTTEGLAD NÄR JAG SÅG ATT DET VAR SÅ FINA BILDER! åh Duktig TJEJ VI Borde ses snart! <3

2010-12-15 @ 20:52:57
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0