Söndagar.





Oj, vad jag inte mår helt rätt nu. Halsont, feber och sådant trevligt! Har prov imorgon, men.. hmm, får se hur jag gör.
Igår stod jag i länge i köket och bakade kakor till mitt lilla pensionärs kalas. Vi drack kaffe i mängder, buggade, berättade om vårat förflutna, lyssnade på en blandning mellan Edith Piaf och 80'tals hitsar. Jag var utklädd till en gubbe med mustasch och hög hatt, gift med Barbro (Mari, som var tjusig i skjorta och kjol) och ja, vi var riktiga tigrar på dansgolvet kan man ju säga. Fnitter.
Filmade en del med Maris fina system kamera och tog några kort, men den har ju inte jag här så känns lite tomt att inte sitta med bilder! Men det var i alla fall nio stycken små gubbar och gummorrunt bordet. Tack ni fina.
Sen drog vi vidare, hurtiga som vi är, till Marcus lägenhet i Majorna. Katt i påse och en kort soffa jag la mig på. Sen vaknade jag och Mari tidigt, åkte hem och åt frukost till en Wes film. Jag sov mest. Puss

Och nu är ikea filmen klappad och klar! Och hmm, ni kan ju varför en filmkamera står med på min önskelista, men man tager ju vad man haver!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin dag igår med alla gamlingar! Trevlig lägenhet med trevligt folk, men mest trevlig var nog katten. Inget illa menat. Sanningen svider. Puss

2010-12-12 @ 20:41:42
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: tove

haha den blev ju helt underbar! "laktosintolerant? prova koppen" totally got lost där men vad gör det? fint jobb fru kantarell hagga

2010-12-12 @ 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0