Ollefabriken

Hej! Jag är fångad i en bubbla som jag och min fina man har skapat de senaste dagarna. Har inte stigit ut ur dörren på sisådär tio och ett halvt år. Nä, men har faktiskt varit här konstant i fyra dagar. Båda har varit krassliga och t.o.m sjuklingar. Men det har varit trevligt ändå. Jag undrar hur många timmar film, tv och serier vi har nu. Igår natt såg vi på Mirrors medan jag låg och snorade på stackarens mage. Efter filmen var jag totalt paranoid. Inget trevligt aaaalls. Nu sover Mattis och jag har hunnit duscha och sitta här en stund. Jaja, tänkte vara lite snäll mot guten.
Ja, så har mina dagar sett ut plus mängder av kinamat och godis. Hej hopp, tror mamma och pappa kommer och sliter med mig hem idag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0