Babian barn.

Hej! Igår var det mys på stan med Mari och Elin, sen Anna (som joinade direkt från skolan)! Hälsade även på Alice som fyllde år! Gav henne en chokladmuffin med någon snurr på, haha. Gott tyckte vi som bakat (hrm hrm) och bajs tyckte Alice som fyllde år. Härligt! Köpte för mycket, men det får man. Kollade mitt konto idag och aja baja. Men det får en väl att jobba hårdare sen på helgerna som gäller? Japp så säger vi.
Blev en höst tröja/lite som en jacka från Monki, linne/klänning från weekday, en grå hääärlig oversize tröja med världens goaste matrial från H&M, strumpisar, strumpbyxor och 2 kg anteckningsblock och en kalender. Oj oj. Stor shopping!
Fikade på den finaste espresso house, cappuchino, underbart behövande just då. Och macka. Satt där länge och bara tog det lugnt. Sen taggade vi affärerna och när elin och anna sprungit på bio hängde jag och mari på akademibokhandeln! Drack svensk jordgubbs must på flaska med sugrör och läste tidningar. Fick köpt våra skol saker mötte upp rädda bio barn. De hade sett Beck filmen och hade tydligen varit rädda mest hela filmen. Snackade med Elin om den och undrade vad mödaren hade för slagas "mönster". Han hade tydligen begravt dem levande och då sa jag klokt "usch, det är ju det hemskaste sättet att bli begravd på!". Yes, 'aight right?
Sen åkte jag, Elin och Mari till Maris place och där satt vi på golvet i snart maris gamla rum, helt mörkt förutom en lysande jordglob vi hade framför fötterna och en massa choklad och mjölk. Trevligt tyckte vi! Slutade dagen med en nattpromenad med Elin! Oj vad jag kom fram till saker, sorry Elin att du knappt fick prata innan jag öppnade munnen men hade så många uppenbarelser. Haha. Jag såg guuud! Nejdå. Tack för en riktigt bra dag! Puss






Har fått ärva mormor och morfars gamla radio nu! Så fin.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack ska du ha för dagen! Äsch, jag tyckte om att lyssna på dig. Du sa så mycket bra saker :) Puss på dig <3

2010-08-18 @ 15:30:17
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Mari

Det var en fin dag! :D<3

Jag tycker faktiskt du köpte nyttiga saker, hahaha! Hoppas vi får användning av alla kollegeblock, känns kanske ovärt annars. Men det var ju kampanjerbjudande! Kan man ju inte tacka nej till.

Radion är apcool! Babian! Ge apan en banan'

2010-08-18 @ 17:08:43
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Kläderna får kasa vad dom vill, skit snajsiga! Älskar radión, as bra att du fick den, mihih<3

2010-08-18 @ 17:15:08
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0