något att hänga i ögonen.




Bara första bilden som är min egna. Äälskar tamagotchi hotellet btw.

Hello you people! Idag har det varit en ganska "s"chill dag på Schillerska, hö-hö. Fast har själv varit så ostabil man kan vara nästan. Först normal, sen sjukt trött, sen efter en stor cappuchino sjuukt studdsig sen skakade jag nästan. Haha, älskar't! Något känns inte totally right, men what the heck! Träffade Malin efter skolan och åkte till vårt favorit ställe! Clas Ohlsson, yihaa! Det behövs ibland då man ska införskaffa sig t.ex. ett hänglås eller andra nödvändiga saker.
Skolfoto imorgon! Ehh. Ska nog kika lite i mina gaderob. Kiss&bajs

Kommentarer
Postat av: Anna

Mys med studshumör liksom :))) Lås behövs ju ibland. Fattar dock inte varför... Godnattpuss<3

2010-09-01 @ 22:02:11
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

Lycka till på skolkort!

Din bild var awesomebawesome! <-- du lärde mig! Tamagochi hotellet likaså! Clas Ohlson Aka gubbdagis är inget undantag :)

Vi borde ses!<3

2010-09-01 @ 23:02:37
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0