HEJ!




Ska man göra en kissie och säga, kolla jag har klippt lugg!? Eller ska jag skippa skit snacket och säga att jag bara har kammat fram håret och satt fast det med ett diadem som en normal människa skulle säga då det är det som är sant? Jag väljer alternativ B!
Detta med håret för med sig så mycket ångest och så många tankar, ska man eller ska man inte våga? Känns som att det skulle bli så jobbigt för en som aldrig behöver göra ett dugg med sitt hår. Och sen när jag har provat känns det inte riktigt som att det passar mig som person förutom när jag inte posar. Och det gör jag ju inte hela dagarna som man kan tro här, hehe. Nja... kanske satsar på endast färgning om det ska bli någon förändring här. Men känns också jobbigt att lämna luggen bakom sig, så mycket som jag har tänkt på det, ibland tror jag nästan att jag har lugg! Har ju samlat bajs många bilder i en mapp med luggar luggar luggar.


Jag är luggoman utan barn.

I torsdags tog jag mitt pick och pack för att åka ut till den svenska landbygden! Liljastorpet! Alexander som var mannen i huset heter just Lillja i efternamn. And that make scence! Underbart.
Jag, Linnea och David tog fyra bussar för att komma fram! Sen fick vi skjuts av Alex och Isak då det inte gick några bussar ända upp.
Dagarna har varit greeeejt. Mattis och hans lilla vän Rune (Rasmus) kom upp dagen efter oss och partaja. Mycket trevligt!
Vi har ätit en massa Coco Pops, pizza, kebab och chockladpudding, wow vilken hälsoresa!
Det var ett väldigt fint torp men tog inga bilder! Varför, varför, varför? Jaja, skönt med lite kamera rast ibland kanske.
Nu är det en vecka kvar på sommarlovet! Fick hem ett brev från min framtida skola Schillerska och vi börjar tydligen på Tisdag nästa vecka istället för på måndagen. Känns faktiskt väldigt bra att skippa det där med att allt börjar på en måndag. Är faktiskt peppad! Blir kul att träffa männsikorna i klassen and so on.
Jag har ångest för att jag inte har varit på way out west och håller mest för öronen och ögonen när allt underbart sägs och skrivs som det. Men tror jag överlever! Kyssar

Kommentarer
Postat av: Mari

Wow var underbart fint! Men det kommer flera gånger och nästa år taggar vi andra festivaler Emmaboda hosthost

du verkar haft det trevligt i the lilja palace!

Jag tror du passar i lugg men om du är osäker kanske du borde vänta fast å andra sidan har du ju gjort det. Kanske borde du prova. Det växer ju ut :) <3

2010-08-15 @ 15:55:41
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker också du passar i lugg! Sån lugg du har på bilden är jätt fin :) Men du kan ju börja med färga och sedan (hur det känns dåå vaa) kan du ju klippa?! :D Puss<3

2010-08-15 @ 17:22:29
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: åh, det var verkligen fint. men dö inte, det kommer fler chanser att se henrik och håkan och gå på festival. ja, det är den 24:e jag börjar också. fick ett brev och blev ganska nervös och fick skolångest. heheheheeheh. kommer kanske behöva krama dig ibland de första dagarna, om det är okej.



förresten, lugg är fint. du skulle passa i det. jag tycker att du ska våga! <3

2010-08-16 @ 12:28:32
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0