Today is a good day.



Wow. Big picture, pow! Köpte denna vackra bok i veckan. Är lite fascinerad! Har haft en liten bild uppsatt på min vägg i något år på den här boken. Mums.

Idag har jag:

-Sprungit 6km i den otroliga värmen. Blev överlycklig varje gång det kom en liten vind. Wow, det var jobbigt!
-Jag har sedan rensat mina tre stora gaderober. Eller den första i alla fall, hehe, men det var just den som det var kris i.
-Spelade bas klockan halv tre. Slappade (slapping, slå med tummen på strängarna) som en galning som vanligt.
-Åt som en gris då jag var hungrig som en.
Fakta om grisen: Världens renaste djur. Om den rullar sig i lera gör den det för att när leran torkar ramlar den av och drar med sig bakterier. Deras orgasm varar i 30 min (tack för informationen om det anna, mycket hjälpsam), den är söt. Tänk vad du kan ha lärt dig nu.
Jag ska nog plugga lite om skyltar nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0