Lucky number nineteen



OJOJOJ. Igår satt jag inne hela dagen, läste regel efter regel. Kunde inte sova, läste horoskop där det stod att denna dagen skulle vara min lyckodag. Lugnande. Åkte till vägverket vid halv ett. Väntade med folk som skulle ta körkort till bilar, lastbilar, husvagnar, yeah. Satt ensam och ung. Sen blev det dags att gå in till datorerna. 70 frågor, 50 min. Usch, jobbiga frågor man var osäker på. Kollade igenom. Tryckte på knappen och blundade. Gröna bokstäver som bilade Godkänd, freeeeeeeeeent. Galet gött! Fick ju ångest av tanken att göra om allt igen, fortsatt plugg åka dit pch vänta ännu en gång men fuck no! Snart kan jag åka crossen. Blev klaaad som choklad. Så som bilden, beautiful! En glad prick hej och hå. Tillochmed 23:an var på min sida när jag kom till hållplatsen, och då förstår man, lucky day hey hurrey! PUSS OCH KÄRLEK (L)

Owe Thörnqvist – Rumba I Engelska Parken Typ bäst.

Kommentarer
Postat av: Anna

ELLEN, DU ÄR BÄST FAN :D<3

2010-04-21 @ 21:35:38
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0