summer's gone,




Höst. Me love. Mysigt men plugg plugg plugg! Idag är jag helt bränd efter allt jag läst. Så många papper. Så många ord. Så oändligt många bokstäver.
När jag och elin trippade hemåt från bussen pratar vi ofta om sådant vi längtar efter så mycket. Nu har det slått om till julen. Åh vad trevlig julen är. allt bakande och alla mysiga mornar.
Om en vecka exakt, då är det min dag. Då har jag även N fucking O prov. Tur att det inte är dagen efter i alla fall.
Känner på min panna just nu, den har visst arbetat så hårt att det ryker lite. har hörlurar med inget ljud innuti. Bra tycker jag. Hjärndöd tycker du?
jag är inte blind fick jag reda på idag. Trevligt värre.
Tittar mig omkring. Håller på att bli galen. Det ligger plugg på min högra sida. Det ligger plugg på min vänstra sida. Det ligger en stor väska med plugg bakom min stol. This isn't life! Aaaight? jaja. nog om det nog om det nog om mitt liv.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

Två veckor kvar till två veckors frihet från skolan! OCH KONSERT vi måste repa :O På fin födelsedag? haha ska vi försöka nästa fredag? :)<33

Det är plugg hela tiden över allt alla ämnen. GUD!

2009-10-01 @ 19:31:40
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Snart din dag! :) Usch på skolan. Usch på alla jobbiga ord. Men puss på Ellen-söt

2009-10-02 @ 23:14:19
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0