Mustach.




Tejp och jordgubbsfil! Var vänlig att sätta dig bekvämt och läs om du har den rätta viljan. För idag har jag haft misslyckade redovisningar och unplugg. Sådant plugg som någon borde ha gjort. Någon.. hrm. Men det ska göras nu! Läsa om Tripitkaka och Yasodhara. Sådant otroligt viktigt som ska hjälpa mig genom hela livet. Yeah really?
Kanske borde andas lite mer. Meditera?
Roomservice!
Det ligger högar med micropopcorn här. Jaha tänker man. Min hjärna är lite som marshmallows just nu. Jaha tänker du.
Min mammi fyller år idag. Gav henne biljetter till Coco before chanel. Mys. Borde gå upp och vara snäll. Men plugg. Plugg som hindrar en att göra sådant snällt. Bajs. Satanister verkar vara kanibaler efter vad jag läst från olika tidningsklipp. Flera klipp om satanister och djävulsdyrkare som cuttat ihjäl och sedan ätit upp folk. Mm, yummi. (spya)
Tror jag ska gå på toa nu. Lyfta på arslet verkar jobbigt. Men önska mig lycka till. Jag ska klara det! MUMSIGA PUSSAR.

Kommentarer
Postat av: ellyyandersson

jag läste allt, hihi

du är söt när du skriver ellen (L)

2009-09-29 @ 14:23:28
URL: http://ellyyandersson.blogg.se/
Postat av: Ellen

sweetie <3

2009-09-29 @ 18:28:32
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0