gräspårulle!







Om jag hade en nybakad kanelbulle framför mig nu, så skulle jag äta upp den.

Idag har jag läst lite no. No. fuck no. Not no. but NO. Naturorgenteradeämnen, huh? I don't know. and I don't care.

Jag har spelat bas.
Jag har ätit.
Jag har vilat.
Jag har läst om brödets historia.
Jag ska gå på promenad snart.
jag ska sova sen.
Jag ska till skolan imorgon.
Jag ska plugga mer no imorgon.
Jag ska fylla mina femton år på onsdag.
Jag ska smörja mina docs.
Jag ska klappa på mina docs.
Jag vill ha lov.
Jag vill se på film.
Jag vill läsa en bra bok.
Jag vill repa.
Jag vill göra något bra.

Majspåburk,

Kommentarer
Postat av: Anna

Om jag hade en nybakad kanelbulle framför mig nu, så skulle jag äta upp den. Anna svarar på detta:- Jag med! :) mysmysmys. Puss. Bajspåturk. Nej. <3

2009-10-09 @ 20:53:15
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0