sunny sunday.





Idag har jag och min moder varit på Guys and dolls. Vilken maffig musikal! Den utspelades i 50-talets New York. Kläderna var super läckra. Vi kollade in mammas gamla skolkompis som hade en rätt stor roll. Kul, kul.
3 timmar med sång, dans och teater. Trevligt värre!
Innan det var vi på julmarknad och fikade. Drack något blommigt te och åt en damsugare. Bra uppvärmning.

Igår kom Linnea till my place och skakade rumpan till julmusik som dånade i hela huset. Drack gögg (julmust, hrmm) med russin och åt pepparkakor. Tack för att du livade upp min kväll söt!

Kom just på att vi har 52 engelska ord tills imon! Får väl kolla in dem. Ha en bra söndags kväll, puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysig den grejen du såg låter :) Ha en bra söndags kväll du med Puss sötnos<3

2009-11-29 @ 21:03:30
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Malin

henrik!!<3 haha. vilken trevlig musikal det verkar vara som ni såg. :)<3

2009-11-29 @ 21:14:05
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Myspys! :) bussfrön var vi allt! :) ska göras om! :) Puusssssssssss på daj<3

2009-12-01 @ 19:00:28
Postat av: Linnea

Hahaha! insåg just att jag råkade skriva 'bussfrön'' ! Hahahha!! busfrön* men men ;) nejnej bussfrön är vi allt ;) och vi gillar det! :D

2009-12-01 @ 21:27:33
Postat av: ellen

JAA BUSSFRÖN ÄR VI ALLIHOPA!

2009-12-02 @ 19:21:03
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0