hål. som i en ost.





Idag har det varit slapp dag till hundra. Vaknade upp i Sebbes källare (helt medvetet) med andra männsikor som också var helt medvetna om vart dem tagit med sina täcken till.
Jag är mätt. Och jag bär en av de nya jeansen. Köpte två st igår :) ett par ljus, ljus blåa (har på mig nu) och ett par ljusa gröna, jaaa. Gillar dem :) Båda är slitna och lite håliga som i den osten jag har i kylskåpet. sen köpte jag min efterlängtade (!!) ramones t-shirt. Nu fattas bara skor och en lång grå vest (u know?)
Imorgon tror jag att det blir till att visa stockholmar i göteborgs stad. (släääkt) Jag har ont i mitt rump ben! Sitter på två kuddar. Sitter nog för mycket ;( jaja. Det gillar vi... nej.

Pussss

Första och tredje bilderna är tagna av moi.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja någon snodde ju mitt täcke! :p

Du har snajsiga jeans med ost hål på ! :) Pusss<3

2009-08-03 @ 21:43:53
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0