Yellow love


Good day. Idag har jag haft en ledig dag. Den spenderades med kompisar. När vi vaknade upp (jag var den enda som inte dygnade, haha) bestämde vi oss för att åka o spela Laser dome. Det är riktigt kul. Man springer runt med vapen och västar så är man i lag och ska skjuta så många man kan. Man springer runt i en spännande teräng med dimma och väggar med hål i. Jag fick minus 620 poäng. Haha! Och Daniel fick 10 000. Ni märker nog vem som är bättre än någon... ehm, jag? :)
När jag kom hem var jag så trött att jag inte visste vad jag skulle göra så jag satte på en mysig film och åt toast. Det har varit en trevlig dag. Pussipannan

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha, det var bara Sebbe o Alice som dyngnade :P <3

2008-11-23 @ 16:53:10
Postat av: Anonym

haha. okej ;D<3

2008-11-23 @ 17:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0