Today.

Åkte in till centrum idag. Och håll i er. Jag lyckades hålla i plånboken! Köpte inte ett skit. Känner mig stolt x)
Köpte bara en super äcklig fiskburgare på McDonald's. Fy.
Men hittade massa fina saker! Jag köpte inget för att det är så här att jag är Pank! fast nu k'änner jag mig rik för att det låg 800 kr på bänken när jag kom hem (: Ibland är det riktigt fint med föräldrar ;D
Men iaf. Om jag hade pengar skulle jag köpt; En marin kavaj, en blommig kjol, en klänning allt från H&M.
image1813
Denna hittade jag på H&M!

Ikväll ska jag till min kusin vitamin Aurora! Det ska allt bli mysigt.

Kommentarer
Postat av: Mari

Vad duktigt Ellen.Jag var påväg att inte köpa något men jag hittade ett par saker. Va söt klänning

2008-05-02 @ 18:21:47
URL: http://www.cerise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0