Sommarsött.

image1879
T-shirt från Lindex och Shorts från Topshop.

Hade festival i skolan idag. Kul. Jag var med och spelade basket med härliga personer. Vårat lag heta The Bitches haha. Vi blev diskade sen för att vi hade tagit in våran duktiga Daniel i en match. Vann faktiskt alla matcher :) Men jag som har så otur stukar ju såklart fingret på högerhanden. Så kan inte göra så mycket med den just nu. Hade avslutning i tennis idag. Åkte dit och lämnade lite choklad och sa tack o hej för mig. Sen gick jag några meter från hallen och där satt fyra av mina underbara vänner. De kollade på killarnas fotbolls träning. Haha. Vilket liv vi har. så jag joinade klubben och satt och pratade om alla snyggingar. Det var kul, och det är så fint väder. Satt där till kl.19.00 kanske...
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Alice

fan va kul de va att prata om alla snyggingar xD;P

haha, älskar dig Ellen

2008-05-21 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0