Paris.

Hejsvejs! Jag gillar paris och så är det med det ;)

Bilder från resan:

Vi bodde i ett gammalt men fint hotell på 6 våningen.

Det första vi gjorde var att åka upp i eiffel tornet så att det var gjort ;)


Louis Vuitton affären var riktigt fin!

Hittade en Rayban butik :)


Dessa affärer låg på Champs elysées. Och det är en väldigt dyr gata med bara märkes affärer typ ;) Såg Chanel också.

Vi var inne här och såg Mona-Lisa ;)

Var i Montmartre och åt en god middag.

Moulin Rouge!

Notredame.

Triumfbågen

Jag och mamma skulle shoppa så vi gick in i detta köpcentrum.. he he. Vi kunde inte köpa så mkt för vi upptäckte att det bara var märkes butiker x)  Men det var riktigt fint där inne som du ser!

Nä, nu tar jag en pause! Jag lägger upp Versaille bilderna lite senare. Det var den bästa delen av resan helt klart! Tänkte flytta in i Marie-Antoinettes egendom Trianon huset. haha :)

Kommentarer
Postat av: Mari

naaa va mysigt :)

2008-06-30 @ 21:50:22
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0