Good Morning starshines.


Gillar den här bilden :)

hej&Godmorgon. Idag tänkte jag baka nyttigt bröd och kolla på någon mysig film. Kanske Moulin Rouge? Har redan sett den 25 ggr...(en vild gissning).

Jag har alltid velat ha djur. Jag har haft en kanin vars namn var Hoppsan men hon dog av ålder för några år sedan. Sen skaffade jag fiskar men de tilltalade mig inte så mkt. Nu står de uppe i vardagsrummet.  Nu har jag världens finaste Undulat. Men jag har alltid velat ha en hund. Det har varit en av mina största drömmar. En liten Mops. När jag var liten önskade jag mig alltid en hund. Varje födelsedag och varje julafton. Fast jag visste att jag aldrig skulle få någon slutade jag inte önska mig en. Vi kan inte ha någon hund i min familj eftersom min mamma är allergisk. För något år sedan ville jag mer än allt annat ha en minigris. Vill fortfarande det men har förstått att de skulle bli lite jobbigt när den blir så stor. Jag hoppas inte jag blir pälsallergiker. Det skulle jag inte klara. Älskar djur. Men får se hur det artar sig. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0