Good Charlotte -Fortfarande kvar i mitt hjärta !

Tog fram alla mina gamla Good Charlotte skivor idag, så nu spelas de för fullt inne på mitt rum ;)
Vet inte hur många år sen jagbörjade gilla dom.. Men väl när jag började gilla dom så blev jag helt galen i dom (dom, dom, dom..) Jag har MASSOR av plancher*, En Jäääätte stooor tyg plansch som jag hade åå väggen förut o en t-shirt (som jag har på mig, haha) Och massa mer ! Alla skivor förstås, och extra låtarna på iPoden. Kul när man tänker på det ! Allt typ slutade när jag fick reda på att de började med pop musik ! aahhhh, blev lite galen där..
MEn nu lyssnar jag på deras gamla musik Pop/rock. Så stör mig på de andra GC fansen som alltså började lyssna på dom när deras nya kom... Min undulat heter till och med Joel (döpt efter sångaren i bandet) kul, kul..
Och för några år sen så tvingade jag en av mina kompisar att inte gilla odm, för att jag tyckte dom var MINA, bara mina ! hade en ganska speciel känsla för Good Charlotte ! haha, Skrattretande va !? Stackarn... Men förvånandsvärt* så är jag fortfarande lite så.. Alltså att jag inte vill att dom jag känner ska lyssna på den musik som jag gillar ! Blir typ Skeeta arg inuti, om jag hade sagt det som cirklar inuti mig vid de ggr:na så skulle jag inte ha så många kompisar, tror jaa :) haha ! Men är ju som man é.
Nu när jag lyssnar påalla låtar så märker jag att jag kan typ alla låtar (men bara nästan alltså) så ycker det är kul :P

Så Good Charlotte kommer nog alltid förbli i någon del av mitt hjärta <33333

Hade den här bilden typ Överallt förr :D Älskar den :)
image1279å ni som känner mig, säg inte att nigillar GC eller soad för då släpps Odjuret inuti mig Ur buren :D haha (men alltså allvarligt ! x) jag kan bitas hårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0