Nu.

Sitter och har ganska tråkigt :S Var nyss på tråkiga backaplan o köpte skidhjälm, vantar o mössa. Har massa skol saker som jag måste öva på men orkar inte-.-
Det är ju helg! då ska man ju ha kul. Hade ju kul igår efter älskilngs alice var här. Vi kollade på film och drack oss fulla på läsk :D (Inte på sprit!) Och så åt vi massa massa godis så känner mig helt igenbommad i skallen. Såg bl.a juno :D den var ju jätte skön! Ska nog måla naglarna i någon rolig färg. har haft mina orange svarta naglar i flera veckor nu ;) Favvoliserar dom färgerna för mycket.. har ju massa andra färger. Men så blir det ibland.
Nu måste jag komma på något roligt att göra. Pusshej?○◘?

image1474
Denna outfit får komma fram igen :) I love it! både håret och kläderna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0