Hej du människa.

Hejhej. Tredje dagen jag är hemma och är sjuk. hoppas jag kan gå imorgon. har NO prov då men det kommer nog inte gå så bra. Orkar inte öva så mkt :S Missade SO provet idag... -.- Men vissa saker får man ta som dom kommer.
Ska nog kommma på ett trevligt slut till en skit berättelse som man skriver i Svenskan. Får nog hitta på något kul, trevligt eller helt sjukt? ... Njaa.. Vill ju ta det liiite seriöst. Men jag skriver nog ner något som dyker upp i skallen på mig.. Ska också packa idag. åker till Zermatt imon ;) Då måste jag vara heeelt frisk! Ska åka stenaline till Tyskland och sen bil till Schweiz. Tycker bara det är kul att åka båten.. ganska mysigt ju! har typ bio och resturanger där :) ska åka med mina kära kusiner  och då min morbror och moster  ;) .

image1504
Önskar att jag flög iväg till ett godis land just nu.. mumsigt det skulle vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0