Helgen+Studiedag

image1785
Jag har haft en underbar helg med den här personen :)
image1786
Tog en promenad ner till den nya kiosken. Vi köpte glass, choklad och jordgubbskola.
image1787
Vi har haft sol hela helgen och idag (studiedag) så härligt!

Så för att utnyttja studiedagen riktigt mkt far vi till centrum och hade kul där.

image1788
Jag hde på mig detta idag :)
image1789
Försökte göra hopp bilder men lyckades inte så bra ;D
image1790
Mari hoppade också och såg ut som superman (woman)
image1791
Mari var super fin idag! (som alltid) :D
image1792
image1793
Vi segade jätte mkt när vi skulle till bussen så vi fick springa som tusan för att hinna med! (:
image1794
Har letat efter denna kjolen varje gång jag är inne på topshop jätte länge nu :S Men den finns inte :/ aja, den skulle nog vara dyr ändå ;)
image1795
Köpte en fin kjol.
image1796
image1797
Och så köpte jag den här lilla saken för 10 silverpengar.

Jag köpte:
  • Kjolen på bilden
  • pudergrejen
  • ansiktsvatten och någon rengörings grej, köpte det på Grand Parfymeri och där jobbar min tränare så fick massa parfym prover, en nessäcer och rabatt på det jag köpte, sen så ska jag typ få en stor sminklåde imorgon på träningen ;) haha!
  • 2 svarta strumpbyxor

Kommentarer
Postat av: sara

älska sandwich, min absoluta favvoglass :D jag vill också shoppa men jag är pank :(

2008-04-21 @ 20:39:45
URL: http://saraosmans.blogg.se
Postat av: Mari

haha kul dag! ellen du är/var sötast

2008-04-25 @ 20:00:56
URL: http://www.cerise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0